Metin2 TR EXP Kasma Botu 2013 İndir

Metin2 TR EXP Kasma Botu 2013

Metin2 TR EXP Kasma Botu 2013,Metin2 TR Hile İndir,Metin2 TR Exp Bot,Metin2 TR Exp Botu,Metin2 TR Level Bot,Metin2 TR Lvl Kasma Botu,Metin2 TR 2013 Hile

YAPIMCI: KaMeR1337 (Teşekürler)
TR Client Uyarlama: BlackMafia II (Teşekürler)

 Özellikleri 
Level Bot
Fish Bot
FarmBot (Metin, Boss, Maden)
Görünmezlik
Hızlı Saldırı/Koşma
WallHack
Çekme (Pelerin veya Kitleme)
GM Detector
Range Attack
Exp Donater/Koşma
7x Hack (Güncel)
Oto Pot (Mavi-Kırmızı)
Oto-Skill Bot
Auto-Attack
Pick Up (Oto-Toplama)

………………………………………………………………………………………………………………………….


………………………………………………………………………………………………………………………….


 Kurulum 
1- Size Verdiğim Linkden Hileyi İndirip kurulumu yapın. 
3- Daha Sonra Bypass.exe‘den Giriş Yapınız. 
4- Sayfamızı Beğeniniz.
5- OYUNA GİRDİKTEN SONRA HİLE EKRANI SAĞ ALT KÖŞEYE GELMEKTEDİR.

yandex.disk

 KURULUM VİDEOSU 

yandex.disk

 VİRÜS TARAMA SONUCU metin2trexpbottarama

Sponsor Bağlantı

Bab Hunk

Hayatı internet <3

43 Responses

  1. emre orhan dedi ki:

    beyler ben butun hilelerde log hatası alıyorum yardım

    • Bab Hunk dedi ki:

      Metin2’nin Kurulu Olduğu Klasörüne Girin,
      Metin2.exe’ye Basıp Önce Oyuna Torrent Yükleyin.
      Yükleme Tamamlanınca Üstüne Hileyi Kurun.
      %100 Çözülecektir.
      Lakin Olmuyorsa
      Metin2.org Sitesinden Metin2’yi Yeniden İndirip Kurun!

    • Miraç kaya dedi ki:

      Adam bilior ya .D

    • Metin Kara dedi ki:

      admin yha allah için 2 dk durmadan oyundan atıor

  2. emre orhan dedi ki:

    daha halen devam ediyo

  3. furkan güneş dedi ki:

    ben indirme linkini bulamadım ya yardımcı olur musunuz?

  4. Metin Giyime dedi ki:

    şarkı adı ne beyler güzelmiş QQQ

  5. Barış TÜRK dedi ki:

    kardeşim tam aradığım hile %100 sorunsuz çalışıyor çok teşekkürler.

  6. Mert S dedi ki:

    Arkadaş ben hileyi çalıştırıyorum bi 10 15 dk sonra hackshield beni yakalıyor ve oyunu kapatıyor.Ne yapmam lazım şimdiden teşekkür ederim.

  7. Mert S dedi ki:

    Admin bey ben hile ile birlikte Metin2’yi açtıktan sonra 10-15 dk boyunca sorunsuz çalışıyor buraya kadar tamam.Ama 15 dk gibi kısa bi süre sonra HackShield beni yakalıyor ve oyunumu kapatıyor.Bir çare bulurmusunuz ? Şimdiden teşekkürler.

    • yiğit başargan dedi ki:

      gm dedectorü açık bırakmışsınındır. ve gmyi görünce kendi kendine oyundan atıyor. dedektörü kapat oyun atmaz bidaha ama, gmde tespih ederse hileni ban yersin.

  8. Faruk Kanber dedi ki:

    Hacki indirdim süper ama autojoin yaptım boş karaktere denk geldi takılı kalıyo oyuna giriş yapamıyorum… Lütfen yardım…

  9. Faruk Kanber dedi ki:

    Hacki indirdim çok güzel ama autojoin yaptım boş karakter slotuna denk geldi takılı kalıyor… Lütfen yardım…

  10. Mert Civan dedi ki:

    oyunun dosyalarında loing.py olması lazım onu sil düzelir.

  11. orhan yağız dalgıç dedi ki:

    abi hile çalışıyor buraya kadar tamam. Fakat bi 10 – 15 dk. gibi hackshield
    beni yakalıyor ve oyunu kapatıyor. Buna bi çözüm bulun yhaw

  12. yiğit açıkgöz dedi ki:

    Yav yuklensın dıye Metin2 TR EXP BOT u dıyokı Bu Dosya Gecersız verıler ıcerıyor dıyo acıl yardım.

  13. Ayhanerdemuslu Sanalika dedi ki:

    Incorrently install mod. Reinstall mod or remove the newkamerfunc.mix . hatası alıyorum. newkamerfunc.mixi sildim bu sefer hile yoktu geri yükledim yine aynı hata ne yapacağım lütfen yardım edin

  14. fatih kaya dedi ki:

    şarkı adı ne

  15. Batuhan Hamarat dedi ki:

    denicem

  16. SİRAÇ KAAN KAYA dedi ki:

    bunun lınkı nerde kardesım bırı lınk atsın ?

  17. Umut Dumlu dedi ki:

    link nerde ?

  18. cihan gürbüz dedi ki:

    Saol krdesim işime bayağı bi yaradı

  19. Batuhan Erdoğan dedi ki:

    Metin2 TR EXP BOT.exe yi çalıştırırken şöyle bi hata alıyorum:”Bu dosya geçersiz veri içeriyor.” Admin çözümü nedir? Teşekkürler

  20. celil çetin dedi ki:

    teşekkürler pnp

  21. Sertan Kılıç dedi ki:

    Aga ben kurulum sihirbazına çift tıklıyorum bu dosya geçersiz veri içeriyor hatası alıyorum napıcam

  22. Alfa Centauri dedi ki:

    bende oyunu açınca otomatik kapanıyor oyun neden

  23. Berkay Ünlü dedi ki:

    nerden ındırcez kardesler

    • Bab Hunk dedi ki:

      Yandex’le İndir butonuna tıklayıp 5 saniye bekledikten sonra Reklamı Geç diyerek indirme sitesine yönlendirileceksinizdir.

  24. Furkan YURDAKUL dedi ki:

    teşekkürler gerçektende çalışıyor

  25. Alfa Centauri dedi ki:

    admin bey sizin anlattıgınız gibi indirdim kurdum ama oyunu direk kapatıyor neden şimdiden tşkrler.

  26. Sezay Sever dedi ki:

    yeni sürüm ne zaman gelir

  27. memetcan güner dedi ki:

    yamayı güncelleştir hatası gelio yardım

  28. mehmet özatıcı dedi ki:

    admin sabah bu hileyle sadece 1 tane balık tuttum oyundan attı sonra balık tutmayınca bile 30 saniyede bir oyundan atmaya başladı ne yapmam lazım

  29. katubime dedi ki:

    oyun clientini defalarca güncellememe rağmen hala pach:index hatası alıyorum. acaba mı dedim oyunu silip yeniden kurdum ama sonuç yine aynı bir el atarmısın…

  30. aLi... dedi ki:

    Kardeş indirdim ama senın gosterdığın videodakı bazı dosyalar bende yok… Kandırmayın

  31. Samet Kurteş dedi ki:

    artık güncellleme istiyo root.epk güncellemesi gerekiyo

  32. Alperen Enes Vural dedi ki:

    lan hala güncellenmedimi

  33. N1qhTMaRe dedi ki:

    Run hatası verior

  34. hakan döndürür dedi ki:

    Admin şarkı adı ne beee

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.