Metin2 TR M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir

Metin2 TR Ücretsiz M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir

Metin2 TR M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir

Bu hilede aradığız herşey kesinlikle vardır. Bilenlerde vardır M2Bob ancak bu bot ücretlidir.
Fakat yapımcıları tarafından bir süre ücretsiz olarak kullanma hakkınızı bizlere vermişlerdir.
Doya doya kullanabilirsiniz.

> ÜCRETSİZ KULLANIM HAKKI BİTMİŞ OLABİLİR. <


M2BOB YASAL KANIT


Metin2 TR M2Bob Version 2.4.1.1 Oyun Botu İndir

NASIL YAPILIR?

Username” ve “Password” yerini boş bırakıp “Login Bot-Server” diyoruz…

..ve 31 gün ücretsiz kullanıyoruz 🙂

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Bab Hunk

Hayatı internet <3

22 Yanıt

  1. süleyman kara dedi ki:

    admin yardım oyunda hile ekranı gelmiyor

  2. salih can tokgöz dedi ki:

    TEŞEKKÜRLER…

  3. Ali Karas dedi ki:

    Teşşekür Ederim Admin 🙂

  4. alparslan yılmaz dedi ki:

    açılmıyo hile ekranı gelimyoo

  5. Görkem Çelik dedi ki:

    7x yok

  6. muhammet doğan dedi ki:

    Hocam otomatik vuruş yok mu bunda

    • Bab Hunk dedi ki:

      En gelişmiş Metin2 bottur kardeşim tüm özellikleri sorunsuz çalışmaktadır. Zaten normalde ücretli bir hile fakat bir hafta boyunca ücretsiz kullanabilirsiniz.

    • burak demir dedi ki:

      Ozmn en gelişmişse sizde bir tane en gelişmiş yapınki bedava kulanalımm

  7. Musacan Sahin dedi ki:

    oyun acılmıyor

  8. fatih özcan dedi ki:

    iyi hoşda oyundan atıyor

    • Bab Hunk dedi ki:

      Otologin var kareşim atsa bile anında geri oyuna giriş yapıp kaldığı yerden devam eder bot.

  9. misafir dedi ki:

    Metin2’yi bi güncelliyim dedim Sildim yeniden yükledim Sonra Actım Hack Shield Denen sey 6 cubuğu gecmiyor Arstırdım Biraz Hiç bi yol fayda Etmedi aga bunu nası halledebiliriz?

  10. ismail karakış dedi ki:

    unknow error hatasımı ne verio napacam

  11. Gencay Senyurt dedi ki:

    ya otomatik kendı saldırıyordu onu nasıl yapıcaktım bot icin saol bu arada.

  12. Emrecan karabaş dedi ki:

    kardeş bende mt 2 visual hatası veriyor

  13. Gökhan YILMAZ dedi ki:

    Admin hile bende bayramdan önce düzgün çalışıyordu şimdi ise ”LOGİN BOT-SERVER” tıklayıca hata veriyor neden acaba hile süresi bitmesine 28 gün vardı daha yardımcı olursan sevinirim…

  14. Yiğit Güner dedi ki:

    pvpde çalışır dimi

  15. Mehmet Uslu dedi ki:

    abi bide inmiyor hemde kayıt da olamıyorum admin abi yardım

  16. abdullah çölli dedi ki:

    Çalışıyor mu şimdi bu ?

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.