Metin2 TR Yeni Çalışan Balık Botu İndir 19.10.2013

Metin2 TR Yeni Sorunsuz Çalışan Balık Hilesi İndir 19.10.2013

Metin2 TRde yeni güncellemede sorunsuz çalışan balık tutma botu hilesinin son sürümüdür.

2 SAATTEN UZUN SÜRE KULLANMAYINIZ BAN RİSKİ MEVCUTTUR!

YAPIMCI: Kamer1337 (Thanks)


Delay Ayarları

Olta +1 2.600
Olta +2 2.650
Olta +3 2.750
Olta +4 2.850
Olta +5 2.950
Olta +6 4.000



Açıklamalar

kill fishes tutulan balıkları açar
Open Clams istiridyeleri açar
Drop dead fish ölmüş balıkları yere atar
Drop hair dye saç boyalarını yere atar
Sell dead ölmüş balıkları satar
Start balık botunu aktif eder
Stop balık botunu durdurur



Yazılı Anlatım

Hileyi kurmadan önce Metin2’yi güncelleyiniz.
Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceleyiniz.

1. Hilemizi indiriyoruz, ve kurulumu yapıyoruz.
2. Metin2 İçine Atınız adlı klasörümüze giriyoruz.
3. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
4. Oyunu metin2launch.exe‘den başlatınız.
5. Oyuna giriş yapıyoruz karakterimizi seçiyoruz ve oyuna giriyoruz.
6. Hile otomatik olarak ekrana gelecektir.
7. Herkesin balık tuttuğu bir yere gidiyoruz. Sakin bir yer olmasin.
8. Balık botu ayarlarımızı yapıp, zengin oluyoruz ve hilenin keyfini çıkarıyoruz.

Videolu Anlatım

Teşekkürler IrcRest

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Bab Hunk

Hayatı internet <3

43 Yanıt

  1. Yusuf Gel dedi ki:

    eyw krdsm çalışıyor

  2. baris özdemir dedi ki:

    yaw siyah ekran oluyo hack shield den sonra

  3. Naci Erdem Eren dedi ki:

    Admin kardeş süpersin yha öpülcek adamsın büyük sevaba giriyon süpersin 😀

  4. Muhammed Ali Kasımoğlu dedi ki:

    kardeş benim çar banlandı hileyi açınca risk var demedin

    • Türker Akkuş dedi ki:

      Bu oyun risk işi götüne güvenmiyosan hile açmıyacan. Bide öyle 30-40 lv karekterler çarmı 😀 siz çar görmemişiniz …

    • ismail karakış dedi ki:

      aynen türker kardes 30 lwl dediğin çar 3 4 saate kasılır adam seni uyarmış zaten ban riski mevcutur diye zaten her hilede ban riski vardır

    • Mert Oğuzhan Samur dedi ki:

      ban yemek istemiyosan en fazla 3 saat bırakcaksın tüm gün olursa 3. günde falan ban yersin zaten!

  5. Yasin Arslan dedi ki:

    YAW KARDEŞİM LAUNC DAN GIRIYORUM

    Tradeback:

    Error:Failed to load image (filename: d:/ymir work/ui/pattern/Board_Base.tga) HATASI ALIYORUM ALLAH RIZASI ICIN SUNA BI COZUM BUL

    • Mert Oğuzhan Samur dedi ki:

      Yasin dosyayı yeni baştan yükle içine hiç hile atma ama oyuna bir kere gir çık sonra bu botu kullan bndede öyleydi geçti

  6. mustafa kazan dedi ki:

    ya beyler kral yapımcı dosyası iniyo ya oyunu nası indiricem ?

  7. Kaan Tuna dedi ki:

    eyw çalışıyor kardeşim eğer olmuyorsa tekrar tekrar deneyin açılıyor

  8. Ergin Deniz dedi ki:

    Eyv admin hile çalışıyor ben denedim fakat istrdye yakalamıyor çar ama eyv saol

  9. Fatih Dumurcuk dedi ki:

    kardeş peki bu oltaların + ayarları varda +6ya kadar var +6dan sonraki + lara hangi ayarı yapcaz

  10. Onur balım dedi ki:

    nasıl indiriyorsunuz la

  11. Kadir Arslan dedi ki:

    arkadaşlar starta basmıyor aynı sorunu yaşayan varmı?

  12. Emin Özdoğan dedi ki:

    Tradeback:

    Error:Failed to load image (filename: d:/ymir work/ui/pattern/Board_Base.tga) bende aynı hatayı alıyorum

  13. Enes Demirel dedi ki:

    Zaten istiridye yakalanmaz ki kardeşim “Open Clams” seçeneğine tıklayarak, balıklardan istiridye çıkmasını beklemek lazım aksi takdirde daha çok beklersin.

    • Oyun Silahı dedi ki:

      open clams yaparsan istiridyeleri açar kill fishes yapıcaksın istiridye çıkması için

  14. Ahmet Coşkun dedi ki:

    Error:Failed to load image (filename: d:/ymir work/ui/pattern/Board_Base.tga)

    HATASI VERİYOR ?! YARDIMCI OLURSANIZ İYİ OLUR.

  15. Berkay Emre Ayberk dedi ki:

    eyw çalışıyo seri balık keyfi 🙂

  16. Gökhan Durak dedi ki:

    Kardeşlerm bu hileden dolayı ban yedım 55 lwldım. çarım açılır mı.. lwlına deqıl içinde 40m para wardı ona acırım :/..

  17. mehmet gül dedi ki:

    olmuyor

  18. Yusuf Yıldırım dedi ki:

    Kardesm ben ındıremıyorum yardım edermısınz facebook.com/manacole1

  19. Ferhat aygül dedi ki:

    ban yedi ne zaman geri alırım çarı bu hileyi kullanınca ban yedim ban surelimi yoksa hiç bidaha alamıcammı çarı

  20. Yigitcan Kement dedi ki:

    C:UsersAdminDekstopMetin2IrcRest Anti Torrent .exe Uygulama yan yana yapılandırması doğru olmadığından başlatılamadı.Daha fazla bilgi için lütfen uygulama olay günlüğüne bakın veya komut satırı sxstrace.exe aracını kullanın. HATASI ALIYORUM YARDIMMMM

  21. Mustafa Küçükkoçak dedi ki:

    ben kaç saat kulandım bişey olmadı eyw kardeş

  22. Hakan Durak dedi ki:

    Beyler benden uyarmasın çarınız ban yer.

    Tamam her hilede yeme riski yüksek ama bu hilede %100 . BİLGİNİZE 🙂

  23. Emre Çelik dedi ki:

    HİLE ÇALIŞIYO SAOL AMA ÇOKK AZ BALIK TUTULUYOR !!! SORUN BENDE Mİ ???
    LÜTFEN ACİLL CEVAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MT2’NİCK: Themre …

  24. anıl berkay durmuş dedi ki:

    beyler gm felanmı görüyo noluyo yoksa rapor edip reportluyorlarmı öyle bişemi oluyo anlamıyorum

  25. metin güngüneş dedi ki:

    72 level çarım ban yedi bu hile yüzünden

  26. Levent Çınay dedi ki:

    Log hatası veriyor çözümü nedir ben yapamadım ?

  27. ahmet sasasa dedi ki:

    BU OLTA KOD LARI NE İSE YARAR

  28. serhat arslan dedi ki:

    bu hile kötü gm gelince oyundan atma yok ben yeni buldum onda var

  29. Orhan Ozkan dedi ki:

    kardes bugun guncelle oldu log verıyorr ne olur yadım lutfennn

  30. Barış Yayla dedi ki:

    beyler arada bir bot kendi kendine duruyor bunun nedeni nedir ?

  31. Anonymous dedi ki:

    ADMİN Son güncellemeyle bütün hileler çalışmaz oldu.Lütfen sorunu düzeltin.

  32. can şahin dedi ki:

    admin bu hileyide güncellermisin

  33. Aytuğ Ünlü dedi ki:

    Admin balık botu istiyoruz

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.