Metin2 TR m2k-Mod v2.4.0.2 EXP Bot Hilesi İndir

Metin2 TR 2014 m2k-Mod v2.4.0.2 EXP Bot Hilesi İndir

Metin2 TR m2k-Mod v2.4.0.2 EXP Bot Hilesi İndir

Merhaba arkadaşlar Metin2 TR ait güncel oyun hilelerini sunmaya devam ediyoruz.
Eğer sizde Metin2 TR oyun hile botu aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.

Yeni gelen güncellemede çoğu hile çalışmaz oldu ve hile yapımcıları yeni sürümlerini çıkarmaya başladılar.
Bu hilede mobber hack (çekme hilesi) ve hilenin kendisinde 7x mevcuttur.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.4.0.2

m2k-Mod v2.4.0.2


Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin. 
2- “m2k-Mod_v2.4.0.2” klasörü içindeki tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
3- m2kmod_Launcher_2.4.0.2.exe‘ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
4- Hile ekranı geldiğinde Launch m2k-Mod butonuna basıyoruz.
5- Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
6- Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
7- Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..

Videolu Anlatım

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Turbobit Uploaded

Sponsor Bağlantı

Bab Hunk

Hayatı internet <3

13 Responses

  1. hakan kurt dedi ki:

    oyundan çok atıyor

  2. Anıl Arslan dedi ki:

    eyw bu hile çok iyi

  3. Harun Horuz dedi ki:

    admin iniyo inş çalışır yorumlara göre çalışıyor simdiden saol

  4. fatih kuyucu dedi ki:

    hızlı koşma olsa güzel olur

  5. GrapGames Oyunda dedi ki:

    abi yardım edermisin yonetici olarak çalıştırma bulamadım win xp de yardımcı olan ??

  6. FieryEroS dedi ki:

    Oldversion

  7. Selim Öztürk dedi ki:

    açılmıyor güncelleme gelmiş

  8. Mustafa Delice dedi ki:

    BU NE YAW yeni versyon diyor admın onu indir diyor hileyi acınnca nabıcaz ?

  9. muzaffer eryiğit dedi ki:

    hile çok güzel çalışıyodu bu gün girdim çalışmıyor daha doğrusu oyuna girmiyor

  10. Bab Hunk dedi ki:

    Hilenin yeni sürümünü gün içerisinde sitemizde paylaşacağız.

  11. sait özer dedi ki:

    site kaliteli abi çar fln çalıyolar yada çoğu çalışmıyo burda o sorunlar yok neyseki

  12. Kara Lord dedi ki:

    Admin Pvplerde Çalısıyomu ??

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.