Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 13.02.2014

hileyi indir

Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi İndir 13.02.2014

Metin2 TR Metin2Mod EXP Bot Hilesi 13.02.2014

Merhaba arkadaşlar son yapılan bakımdan sonra çoğu hileler çalışmamaktadır.
Fakat bu hile bu bakımdan sonra sorunsuz çalışmaktadır.
Eğer sizde Metin2 TR için EXP BOT aradıysanız bu hileyi indirip deneyebilirsiniz.

YAPIMCI: Kamer1337 (Thanks)

SÜRÜM: 13.02.2014

> DİĞER SÜRÜMLER İÇİN TIKLA <

Hile Görüntüleri


Yazılı Anlatım

Hileyi kurmadan önce Metin2’yi güncelleyiniz.
Hatayla karşılaşmamanız için BU konumuzu inceleyiniz.
1- Size verdiğim linkden hileyi indiriniz. 
2- Masaüstüne çıkan “Metin2Mod_13.02.2014.rar” dosyasına giriyoruz. 
3- Metin2Mod 13.02.2014 adlı klasöre giriyoruz.
4- Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5- Metin2Mod_Launch.exe‘yi açıyoruz.
6- Start Mod‘a bastıktan sonra oyun açılacaktır.
7- Ve hilemiz ile bol bol exp kasıyoruz.

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Turbobit Uploaded

hileyi indir

Bab Hunk

Hayatı internet <3

84 Yanıtlar

  1. fatih kuyucu dedi ki:

    Admin Çok iyi At zırhlamaya gidicem şimdi 😀

  2. Emirhan aydın dedi ki:

    ya indirme linki nerde

  3. vahit kazancı dedi ki:

    indiriyorum.deniycem

  4. hasan çelik dedi ki:

    ohh be adamsın kardeş

  5. yigit can dedi ki:

    EMEGE SAYGI SAGOL KARDEŞİM

  6. Burak Kara dedi ki:

    Allah sizden Razi Olsun istediğim hile günceli geldi 🙂 Başarılarınızın Devamını Dilerim…
    Metin2’de güncelleme olursa güncellersiniz artık 🙂

  7. Hızlı koşmaya basınca oyun kapanıyor :/

  8. Hakan yılmaz dedi ki:

    hızlı koşma olayı aynı kalmış çözümü varmıdır?

  9. MaRKoBeLa`` dedi ki:

    hızlı koşmayı açınca oyun kapanıyo

  10. TOLGA BAŞAR dedi ki:

    Hızlı koşma çalışıyormu ?

  11. Berkay Elma dedi ki:

    hile sadece görürnürde çalışıyo

  12. start mod gelmiyor kardeşim ?

  13. faruk karataş dedi ki:

    indiremedim ben nasıl indirecem

  14. Emirhan aydın dedi ki:

    ya bende hızlı koşmayla balık botu çalısmadı hızlı koşmayı sallada balık botu için yardım lütfen

  15. Emir Keskin dedi ki:

    hızlı neden vurmuo

  16. Helal olsun admin.Tebrikler

  17. Burak Kara dedi ki:

    Admin Sırf Bunun için kaydoldum size teşşekkr etmek için 🙂 metin2 güncellenirse yazarım yorumlara hile günceli istiyoruz 🙂 iyi geceler.

  18. ömer alper dedi ki:

    Çok saol Süpersin Admin Çok Saol ..!

  19. Hayrani Açık dedi ki:

    admin metin2yı guncelle demişssin onu nasıl yapacagız

  20. arkadaşlar giriş yapıyorum başla diyorum tam dolmadan oyun kapanıyor acil yardım edermisiniz?

  21. Samet Gümüş dedi ki:

    Buna 7x Atabiliyormuyuz Admin Çok Sağol

  22. burhan dedi ki:

    kralsın kardeş saol

  23. ramazan dedi ki:

    KRDŞ BİDE ÇEKMEYİ AÇINCA ??? ??? DİYE BİŞEY GELİYO 🙁 ONU NAISL DÜZELTEBİLİRİM

  24. Frank Auerbach dedi ki:

    Admin dediğin herşeyi aynen yaptım Star mod dediğimde açılmıyor hiçbirşey lütfen yardım edermisin acil kardeşim.

  25. ali erdinc dedi ki:

    yere düşenleri toplama varmı bunda

  26. Hayrani Açık dedi ki:

    balık botu ayarları bi söylesen REACT DELAY/FİSHİNG DELAYI

  27. MaRKoBeLa`` dedi ki:

    +1 2.75 +2 2.80 +3 2.85 +4 2.85 +5 2.95 veya 2.85de ideal react delay bu fishing delayı yap ıste 3 40 3 50 felan

  28. Cihan Öz dedi ki:

    admin bnde bitek active distance fln yazan pencere gelio ndn ?
    diğer pencere gelmio

  29. ahmet yesevi dedi ki:

    Admin bunda x7 damage hack yok neden?

  30. ByKardinL dedi ki:

    Abi bnm pc de lütfen bekleyiniz 5 saniye diyo 4 e düşmüyor bi yardım edin Allah Rızası için

  31. olcay Vts dedi ki:

    arkadaşlar hile fixlenmiş herkezde aynı sorun hızlı koşmaya tıklayınca atıo 1 de pelerine basınca ????? hatası alıyor hile fix

  32. faik bayram dedi ki:

    Link Verin şunun yaa açılmıo benim hadii

  33. sefa dere dedi ki:

    admin kardeş start moda basılıyo bi yardım etsene

  34. ömer albaryak dedi ki:

    ilk dedfa hile kullanacağım nasıl yapacağımıda bilmiyorum ban yemem değilmi

  35. Hakan yılmaz dedi ki:

    7x eklenecekmi kardeşim

  36. Sumuklu Bocek dedi ki:

    admin bak Hızlı Koşma- Yeşil Pod – Çekme – çalışmıo basınca oyundan çıkıyor.

  37. Recep Demirhan dedi ki:

    Şefim son iki gündür sürekli oyundan atmaya başladı sorun nedir bizi bi bilgilendirseniz ?
    Güncellemeler falan tam..

  38. Mert Demir dedi ki:

    metin2 yi açıyorum swler gözükmyo oyuna giremiyorum niye öyle oldu ?

  39. İbrahim yurt dedi ki:

    ADMİN KARDEŞ AT ÜSTÜNDEYKEN ÇALISMIYOR.

  40. Emre Arslan dedi ki:

    abi metin 2 versyon soruyornapmalı

  41. Burak Kara dedi ki:

    Arkadaşlar Hile Fix Mix değil… bende sorunsuz calıısor. ayrıca site yöneticlerine calısanlara cok Tessekkür ederm.. hileyi yabamıorsunuz hata alıorsunuz sonra siteye suc atıorsunuz .. hileyi yabamayanlar bana faceden ulaşsın.. aşağdak link

    https://www.facebook.com/monthoe.duosue.5 Burdan ulasablrsnz bana teamviewerden yabı veririm. İYİ GÜNLER İYİ CALISMALAR ! !!

  42. emirhan çakal dedi ki:

    abi pyton22 dll use diyo one ya

  43. ferdi tekin dedi ki:

    Mobbet hack yok bende onu nasıl bulabilirim kendi vurmuyor

  44. ferdi tekin dedi ki:

    birde oto pot basma çalışmıyor yere düşen herşeyi toplamıyor daha sağlam bi hileniz yokmu

  45. Ramazan Yigit dedi ki:

    bugun ıtıbarıyle sıyah ekran da kalıyor oyun.Serverlar kısmı gelmıyor sanırım dun bakım yapıldı bılgısı olan var mı ?

  46. kardes x7 gibi birşey var canavar cekip vuruyor onu calıstırınca oyundan atıyor

  47. start mod gelmiyo basılmıyo ?

  48. erol altınoy dedi ki:

    Aferin İndirin İndirin Benim 65 lw çar gitti bu hile yüzünden

  49. Ramazan Yigit dedi ki:

    Bugün pick up baslatınca sapıtmaya basladı.Ayarlamıstım nelerı alıp almıcanı sımdı onları sılcem zaman oyunda atıo.Ama bot calısıo.Botu 13 lvl charda kullanıom gayet ii 4 bk olunca baska chara atıom hileden charım soyuldu dıyen ole onlem alsın.

  50. sait özer dedi ki:

    ya beyler bende yükledimde bi çalışıyo bi duruyo yani şöle anlatim basıyorumm çekiyor ama kesmiyo köpeklerde hileyi denedim sonra vuruyo hepsi ölüyo ama orklarda aynısı olrmu orklar o zamana kadar öldüre bilr bi yardm edin ayarları nasıl yapmalıyız nelere tıklamalıyız bnki çekiyor kendi kendine sonra buna vuruyolar karekter bekliyo sonra vurmaya başlıyo köpeklerde tek atıyo ama orklarada habire böyle vururmu

  51. kardeşim stard diyorum oyun açılıyo simsiyah ekran çıkıyo

  52. harun ANAR dedi ki:

    ADMIN BİŞİ DİCEM SEN SU HIZLI VURMAYI ACINCA OYUNDAN ATIYO KARDEŞ BAŞKA SEYDE HİÇ BİR SORUNN YOK TA SU HIZLI VURMAYI Bİ ÇOZSSEN

  53. emre ozbek dedi ki:

    adamın dibisin admin

  54. Sam Thiyo dedi ki:

    Start mod a tıkladığımda python27.dll is in use! diyor oyun açılmıyor yardım 🙁

  55. Sam Thiyo dedi ki:

    Yaptım ama nasıl çalıştırcam bunu. Hiç bir şey olmuyor

  56. Baki Arı dedi ki:

    Metin2.client.bin çıkıyo yardım

  57. Fatih Enes dedi ki:

    bende bi hile var ama hangisi bilmiyorum hızlı koşma hariç hepsi çalışıyor yardım edin @@@@@@@@@@@

  58. beyler hile güncelmi hala ona gore ındırıcem

  59. ADMİN HİLE ÇALIŞMIO HİLE’İLE OYUNA GİRON AMA. HIZLI KOŞMA FELAN YAPINCA KAPIO OYUNU GÜNCEL LERMİSN HİLEYİ

  60. selcuk bicer dedi ki:

    Oyundan hemen atıyo ya hiç bişy açmıyorum

  61. blood dedi ki:

    illahi ilivid mi indirecez admin

  62. Mert Öğüt dedi ki:

    Kardeşim ben kullanıyorum fakat item toplamayı açınca direk olarak oyun kapanıyor yardımcı olursan sevinirim.

  63. kardeşim karakter yeri geldiğinde oyundan atıyor yardım edermisin

  64. Ulas Özkan dedi ki:

    admin kardeş açıyorum hileyi metin2 sayfası açılıyor bir süre sonra kapanıyor ne yapmalıyım acil yardım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir