Metin2 PvP 5 Slotlu Hızlı Efsun Botu

Metin2 PvP 5 Slotlu Hızlı Efsun Botu

Metin2 PvP Diamond Switch (Efsun) Bot 5 Slotlu, Sorunsuz Hız ve Ekstra Özellikler
YAPIMCI lalaker1 (Teşekürler)

Hataların Çözümleri:
Msvcr100d.dl gibi hata alanlar:
http://yadi.sk/d/PcUXmL8s5x–X

-İndirin.
-Sisteminiz 64(x64) bit ise:
+C:WindowsSysWOW64 ve C:WindowsSystem32 klasörlerine içindeki dll’leri atın.

-Sisteminiz 32(x86) bit ise:
+C:WindowsSystem ve C:WindowsSystem32 klasörlerine içindeki dll’leri atın.


Hile ekranı gelmiyor – ?????? geliyor:
Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package 
Microsoft .NET Framework 4

Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 

-İndirin.
-Kurun.


Bab Hunk

Hayatı internet <3

Bu yazıya toplam 24 tane yorum yapılmış.

  1. hasan turhan dedi ki:

    Yükledim Genede Hata Weriyor

  2. Can Karpat dedi ki:

    Yüklüyorum soylenenleri yapıyorum fakat oyun kapanıyor neden acaba ?

  3. Can Karpat dedi ki:

    soylenenleri yapıyorum fakat oyun kapanıyo neden acaba ?

  4. Tunca Onat Ugantas dedi ki:

    çalışıyor ancak efsunlar geldiği zaman durmuyor

  5. Hamza Atalan dedi ki:

    bendede calısıyor ama efsun geldigi zaman durmuyor yardımcı olurmusunuz???

  6. Berat bektes dedi ki:

    Efsunları yanlış atıyor. Başka başka efsunlar atıyor.

  7. Berat bektes dedi ki:

    çalışıyor ama efsunları yanlış atıyor. Seçtiğim efsunları atmıyor

  8. baba fil dedi ki:

    abicim sole bi hata veriyor Microsoft.Net/Framework/mscorwks.dll could be loaded yüklenemedi anlamıyna gliyor ltf yardım nasıl düzeltcem

  9. Eray Uzman dedi ki:

    Bu hile pvp serverları için mi? Yoksa normal m2 oyununda da çalışıyor mu?

  10. Emir tas dedi ki:

    Kardeş otopackler ıcın nasıl accaz

  11. Eray Uzman dedi ki:

    Tam net bir cevap lazım.Bilen söylesin lütfen.Normal metin2 de de çalışıyor mu?

  12. Furkan Subasi dedi ki:

    Yükledim ama BUtonlArın Hiçbiri basMıyor Test Bile basMıyR

  13. Burdayım dedi ki:

    Admin çalışmayı durdurmasının sebebi nedir?Bu konuda bir bilgin varsa benimlede paylaşır mısın?cevap bekliyorum..

  14. baba fil dedi ki:

    Arkadaşlar bi yardım oyuna giriyorum inject ediyorum aam hile ekranı glmiyor yükledim bütün programları admin bi tw desteği versen ya

  15. Batuhan Sayılır dedi ki:

    indirme sitelerine giriş yapamıyorum :S

  16. Babahan Baba dedi ki:

    Evet ındırme sıtesıne gırıs yapmıyor reklamı gec dıyemıyorum yardım..

  17. Rıfat Can dedi ki:

    hocam metin2 clients durdu hatası alıyorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

ankara escort ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort ankara ankara escort ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort ankara escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort bahçeşehir escort istanbul