Metin2 TR Güncel Çekme Hilesi (Mobber Hack) indir

Yeni Sorunsuz Çalışan Mobber Hack indir

Metin2 TR Güncel Çekme Hilesi (Mobber Hack) indir

Merhaba arkadaşlar En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak bugün sizlere yeni sorunsuz çalışan çekme hilesi (mobber hack) paylaşacağız. Biraz geç olsada sorunsuz bir şekilde hilemizi paylaşmış bulunmaktayız. Metin2 TR (GameForge) sorunsuz çalışan çekme hilesi (mobber hack) arayan arkadaşlar hemen indirip deneyebilirler. Dileyen arkadaşlarımız aşağıdaki linkten 7x damage hack hilesini indirerek ikisini bir arada kullanarak oyunu daha keyifli hale getirebilirsiniz.

> Metin2 TR Yeni 7x Damage Hack 2014 indir <


Yazılı Anlatım

1- Size verdiğim linkden hileyi indirin. 
2-Metin2 TR Mobber Hack 2014” klasörü içindeki tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
3- Metin2 Anti Torrent.exe‘ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
4- Ekrana gelen tüm sorulara evet diyerek onaylıyoruz..
5- Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
6- Hilemiz ile oyunun keyfini çıkarıyoruz.

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ


Turbobit Uploaded

> Yandex.Disk SİTESİNDEN İNDİRMEK İÇİN TIKLA !

Bab Hunk

Hayatı internet <3

Belki bunları da beğenirsin...

Bu yazıya toplam 10 tane yorum yapılmış.

  1. eray alan dedi ki:

    ya admin lütfen yardım et metin2 anti törrenti yönetici olarak çalıştır diyorum oyun aöılıyor bekleyiniz diyo ama açılmıyo

  2. uğur şeker dedi ki:

    Açılmıyor Doğru düzgün yapın şunu

  3. Oğuz Çakmak dedi ki:

    Açılıyor fakat sadece yaratıkları çekiyor Vurduğu yok eskisi daha iyiydi

  4. Hamza ÖZdmeir dedi ki:

    S.a kardeşim yönetici olarak çalıştıeyorum reklam geliyo herşeye evet diyorum fakat torrent çalıştırlıdı diye oyun yükleniyo diyo ama açılmıyo ekran

  5. serkan dil dedi ki:

    Süre bişey ellerinize sağlı admin baba

  6. mehmet yıldız dedi ki:

    admin 2-3 hafta once calısıyodu sımdı oynda 1 dk duryom oyundan atyo yardm

  7. Mustafa kaya dedi ki:

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  8. admn cevapppppppppp dedi ki:

    ADMN 20001 EROR HATASI WERİYO LTFEN CEVAP YA

  9. FoRLıNe dedi ki:

    Lan hıle cok guzel amk herkez bıse dıo amk adamın emegıne saygı lan saygı tşk ler admın walla emege saygı RAP++

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

ankara escort ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort ankara ankara escort ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort ankara escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort beylikdüzü escort bahçeşehir escort istanbul