Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.6 EXP Bot Hilesi indir

hileyi indir
Metin2 TR m2k-Mod v2.4.1.6 EXP Bot Hilesi indir

m2k-Mod v2.4.1.6 EXP Bot Hilesi Son Sürüm indir

Merhaba arkadaşlar m2k-Mod hilesinin yapımcısı 123klo tarafından v2.4.1.6 sürümü yayınlanmış. En Güncel Metin2 Hileleri sitesi olarak bizlerde hileyi hemen sitemizde paylaşmış bulunmaktayız. m2k-Mod v2.4.1.6 hilesi sadece Metin2 TR (GameForge) serverında çalışır.

m2k-Mod hilesinin PvP serverlar için olan sürümü indirmek isteyenler m2k-Mod v1.3 PvP linkinden hileyi indirebilirler. m2k-Mod v2.4.1.6 hilesinde mobber hack (çekme hilesi) ve hilenin yapımcısı tarafından eklenen hile içinde 7x damage hack mevcuttur.

Metin2 TR (GameForge) güncel çalışan hile arayan arkadaşlar bu hileyi deneyebilirler.

YAPIMCI: 123klo (Thanks)

SÜRÜM: v2.4.1.6

m2k-Mod v2.4.1.6

m2k-Mod v2.4.1.6 Hilesi Kullanımı

  1. Size verdiğim linkden hileyi indirin.
  2. m2k-Mod_v2.4.1.6” klasörü içindeki tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
  3. m2kmod_2.4.1.6.exe“ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırıyoruz.
  4. 5-10 saniye boyunca reklamın geçmesini bekliyoruz.
  5. Hile ekranı geldiğinde Launch butonuna basıyoruz.
  6. Server seçme ekranı geldi hesabımıza giriş yapıyoruz ve oyundayız.
  7. Sağ üst köşedeki Show Hackbar butonuna basıyoruz.
  8. Sol köşeden ayarlarımızı yapıp hile ile oyunun keyfini çıkarıyoruz..

CH-Changer Özelliği

CH-Changer özelliği ile oyundan attığı zaman otomatik giriş yapar.

m2k-Mod Hilesi Videolu Anlatım

VİDEO SADECE TANITIM AMAÇLIDIR!

VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ

Hileyi Tara Virustotal


Turbobit Yandex.Disk Mega.co.nz

hileyi indir

Konuya benzer diğer hileler...

121 Yanıtlar

  1. uğur çağan dedi ki:

    ilk yorumu ben yapıyorum hileyi indiriyorum inşallah olur:)))

  2. hüseyin demir dedi ki:

    Admin hileyi indirdim metin2 içine attım hem şjanda metin2de güncel çünkü bu hileden önce attıgın hileyi sorunsuz kullanıyorum ama bu hiledelaunch deyince oyun ekranı açılıyor. 2-3 saniye sonra kendilinğinden kapanıyor yardım et lütfennn

    • Bab Hunk dedi ki:

      Metin2 klasör içinde başka hile varsa hata verebilir o yüzden. Temiz ve güncel metin2 klasörüne hile kurulumunu yapınız. m2kmod_2.4.1.6.exe sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırın.

  3. Yusuf Uyanik dedi ki:

    sadece 7x ayrı link verirseniz seviniriz

  4. Hakan T dedi ki:

    Admin videodakı dosyaların yarısı hilede yk 7x filan hiç bişi calismio

  5. Okay Öğrü dedi ki:

    Benim Siteye İlk Girişim Güze Sİteye Benziyor Fakat Önceden Başka Sitelerden İndirdiğimde Çarımı Soyuyolardı Bu Site Güvenilirmi ?

  6. Samet Duymaz dedi ki:

    server seçme ekranı gelirgelmez kapanıyor çalışmıyor hile

  7. erkan babat dedi ki:

    Çalısıyormuki Kardeşim

  8. Okay Öğrü dedi ki:

    İd yazma bölümünde beni oyundan atıyor bi çözüm bul admin lütfen

  9. Orkun Aridagi dedi ki:

    Hızlı koşma, hızlı vurma mevcut mu ?

  10. Musa Gulce dedi ki:

    hesap ıd şifre giremeden oyundan atıyor yardımcı olursanız sevinirm

  11. hocam 7xin çalışması için 5 saat bekliyorsun slotta onun çözümü yokmu?

  12. Admin videoa çalan parçanın adını söyler misin LÜTFEN

  13. Semih Kurulay dedi ki:

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  14. admin tamm sen iyi kuruon hos kuruonda senn videoda ındırdıgın kurdugun gibi bi setup yok ortada.bi tane rar dosyası gelıo onlada senn yaptıgn gibi yapılmıo

  15. hileyi çalıştıramadım kardeş

  16. koşan hamsi dedi ki:

    çook denedım calısmıyor buda :(((

  17. baha keskin dedi ki:

    ilk yorum :S inş çalışır

  18. koşan hamsi dedi ki:

    çalışmıyor çook denedım

  19. öyle senn gösterdiğin gibi bypass falan gözukmuyo inen dosyanın içinde..linkmı deişiktr nedır anlamadım… bi yardım et

  20. yasin uguz dedi ki:

    virus taramasında torjen yazıyor

  21. Semih Kurulay dedi ki:

    Allahını Seven YArdım Edebilirmi Bu Nasıl Sitye ?????? oYundan Atıyo Ve Hata Bile Vermiyo Hiçbişe Demiyo Kırcam Bilgisayarı Çıldıracagım Yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    • ben hoparlörü kırdım ztn. her seyı vıdeodakı gıbı yapıyom ama admının tıkladıgı gıbı tıklıom fakat ekran geldıgı gıbı gıdıo hemen. bı cozum bulabılırsen benıde haberdar et kardesım…!

  22. Halil çetin dedi ki:

    Kardeş ben xp kullanıyorum onda yönetici olarak çalıştır yok ne yapmalıyım

  23. Mustafa Kurt dedi ki:

    hızlı koşma yok ama çalışıyor 7x süper bi hızl ıkoşma eksik 100 üzeinden 95 🙂

  24. Batuhan Yavas dedi ki:

    kardesim indirdim oyunu açıyor otamatik olarak kapanıyo metin2

  25. Semih Kurulay dedi ki:

    baypass a tıklıyorum ama hile çalıstırıldı diyo ama metin2 açılmıyo of yaa :(( admın yanıtlarmısın artık lutfennn

  26. Ahmet çaykara dedi ki:

    kardeşim 7xte bir hata var [metin2_patch_ds.eix] ve [metin2_patch_ds.epk] bu dosyalar hatalı kardeşim bir an önce güncelleyiniz lütfen yapamıosanızda sölein yani biz 7x yapamıoruz die kardeşim nie uzatıosunuz

  27. Mert Bükel dedi ki:

    Admin Sürekli oyundan atyor çözümü ney yönetici de çalıştıryorum atyor sorunu sölermisin ? please

  28. batuhan kısa dedi ki:

    oyun acıldıgı gibi kapanıyor hile fix

  29. Admin ne güzel oynuyodum çar yatıyo burada yeniden başla tuşu çalışmıyo sonra oyunu tamamen kapattım yeniden açmaya çalıştım olmuyo hackshield hatası veriyo neden acaba ??

  30. Yemin ederimki beceriksizsiniz 7xde sorunsuz çalışıyo kardeşim ben bunu anladım m2k modda 7x bitek çiftelllilerde çalışmıyo suramda gayet iyi çalıştı ve temiz bir metin2 dosyasına atın Çalışıyor bitek benmi yapabildim yani aranızda

  31. emre bozkurt dedi ki:

    ben zihinselim 7x çalışmıor bir çözüm varmı ?

    • Harun Demirel dedi ki:

      Kardeş Elindeki silah çift else çalışmıyor tek elli silahlar kullan bende zihinselim çalışıyor,ayrıca etrafında fazla okçu yani menzilli canavar sana vuruyorsa o zamanda sürekli hasar aldığı için çalışmıyor bazen,sen dediğim gibi eline tek elli silah al çalışır.

    • Melih Aykan dedi ki:

      kardeş bende okçulara hsaar vermiyor yanlarına yaklaşmam gerekiyor neden

  32. Ahmet çaykara dedi ki:

    kardeşim 1 şey daha 1. çar açılıo ama 2. bot açmak istedğimde hile gelmior tek oyun oynuabiliorum çözüm bulurmusunuz

  33. Yasin Karakaya dedi ki:

    HİLE ÇALIŞIYOR AMA 7X 1 VURUO YARIM SAAT BEKLİO 1 DAHA VURUYO ÇÖZÜMÜ VAR MI

  34. Admin yardım beeee indirdim setup ta çatırmadan 2 tane arama eklenti kuruyor yapma böyle şeyler adam gibi indirelim anlıyorum para kazanmak istiyosun da bziim de burda pslerimzi söz konusu

  35. Siyah ekran sorunu yaşıyorum phyton27.dll yi değiştirdim yinede olmadı çözüm var mı ?

  36. berk fidan dedi ki:

    kardes sıyah ekran gelıyo ve ıd pw yazmadan oyundan atıyo

  37. Esat Kelam dedi ki:

    kardeşim çok güzel çalışıyor fakat 7x atınca içine giriş yapmadan atıyor yeni 7x i dört gözle bekliyorum

  38. Murat Şener dedi ki:

    Yasin Karakaya gibi benim de çözüm varmı ?? 2 dkkada 1 vuruo ?

  39. mert keskin dedi ki:

    hack shield uptade eror diyor açmıyor

  40. reis hile ve 7x süper çalışıyo ama hızlı koşma felan yok veya ayrı pack uzerınden 7x yokmu hızlı hılenın ıcıne atalım 😀

    • Bab Hunk dedi ki:

      Şuan için güncel sorunsuz çalışan 7x yoktur sitemizde. m2k-mod hilesinin kötü bir özelliği hızlı koşma özelliğinin olmamasıdır. Zaten 7x olduğu için hilede durduğunuz yerden mobber hack ile exp kasabiliyorsunuz. Bence harika bir hile bu sorunsuz hileye nasıl çalışmıyor yorumları atarlar anlamam.

  41. Hakan ovalı dedi ki:

    metin2 acılınca Launch otomatik olarak kendini kapıyor 7x dışında hersey tamam 7x acıcam ama launch kendini yapıyor metin ekrana gelince

  42. gökhan coban dedi ki:

    Kardeş hack shield update error diyor lütfen yardım ???

  43. berk fidan dedi ki:

    kardeş siyah ekran gelıyo sifreyi yazamıyorum neden ?

  44. semih özdeniz dedi ki:

    Açılınca ekran simsiyah oluyo dün başladı sorun

  45. Admin Hile Kapandı Nasıl olacak

  46. Mert Koç dedi ki:

    hileyi dün indirdim harika çalışıyodu şimdi girmeye çalışıyorum tüm chler … olarak gözükğyor ve girmeye çalıştıgımda sadece sunucuya bağlanıyor yazıyo ne yapmalıyım?

  47. Yahya Aydın dedi ki:

    siyah ekran çıkıyo girişte ???

  48. emrah dedi ki:

    7x mod isiyoruz

  49. Admın senın yaptıgının aynısını bende yapıyorum. her sey normal gıdıo. nezman kı sag tıklayıp calıstırsam metın2 sayfası geldıgı gıbı hemen kapanıyor. kac defa denedım yıne aynısı oluyor . buna bı cagre lutfennnnn

  50. eray dere dedi ki:

    adminnn nolurrrrrr allah askına metin2 tr de 7x çiftellerde çalısmıyor ben kdp gıyıyorum sadece dolunay v.b sılahlar da çalısıyor ya adam gibi 7x li bot yapınnn ya adam gibi bot yapın oke yapmadan baylasmayın lutfen

  51. Admin Bu Hile Fixlendi. Yeni Hile Bekliyoruz. 7x’li Olsun Tabi. Şimdiden Teşekkürler.

  52. fenasi kerim dedi ki:

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  53. Admin hileyi indir butonuna tıklıyorum ek bi program indiriyor ama hileyle ilgili herhangi bir sey yok bi yardımcı olabilir misin

  54. metin ali dedi ki:

    Kardeşim kullanıyorum 2 dakika geçmeden oyundan atıyor

  55. kardeş oyuna girmiyo ekran siyah oluyo nasıl düzeltcem

  56. Berat Gul dedi ki:

    İd Şifre Girme Yerinde Oyundan Atıyor Yeni Hem Çekme Hem 7x li Hile Bekliyoruz

  57. helal olsun admin.sen dediklerine bakma hile sorunsuz çalışıyor süpersin.

  58. mert şahin dedi ki:

    S.A BNM PC İM WİN8 VE KORUMUMI NE VAR HİLEYİ İNDİRE BASIORUM DİYORKİ (BU UYGULAMA KÖTÜ AMAÇLI OLDUGU İÇİN İNDİRİLEMİYOR DİYO NE YAPABİLİRM.

    • Bab Hunk dedi ki:

      Merhaba mert kardeşim, hileyi indirme işlemi yaparken küçük bir hata yapıyorsunuz. Hatanın hesabı yanlış indirme linklerine tıklamanız. İndirme linkleri VİRÜS TARAMA VE İNDİRME LİNKLERİ bölümündeki TURBOBIT – YANDEX – MEGA butonlarıdır. O butonlardan hileyi indirebilirsiniz. Diğer butonlar sponsor bağlantıdır.

    • mert şahin dedi ki:

      S.A BN DEDNİZ GİBİ YAPTIM HANİ BU WİNNAR ÇIKIO ONU KAPATTIM AMA MASA ÜSÜTNDE BİSEY YOK TEKRAR YÜKLEDİM ŞUAN WİNRAR ACIK ORDA NE YAPMAM GEREK RİCA ETSEM ANLATABİLİRMİSİNİZ

    • mert şahin dedi ki:

      CAVAP VERİCEKMİSNİZ

    • Bab Hunk dedi ki:

      Yukarıda yazılı anlatım yer alıyor okuyunuz lütfen..

  59. akın oruç dedi ki:

    çift elli silahlarda 7x çalışmıyor birde hızlı koşma nasıl yapılıyor göremedim

  60. berkcan buruk dedi ki:

    7x ne zmn eklenıcek acıl cvp

  61. Linkler indirme limiti aşıldı uyarısı veriyo alternatif link var mı

  62. Kaan dedi ki:

    bende 7x filan çalışıyorda çekme hilesini yapamadım bi türlü nasl yapıyoruz acive edip basıyorum dugmeye 1 kere cekıyo ondan sonra çekmıyor yardım pls

  63. mert şahin dedi ki:

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  64. ilk acısta bi sorun cıkmadı sonrakinde siyah ekran geliyor acılmıyor

  65. İsmail Doğan dedi ki:

    Süper çalısıyo sorun yok bence bi eksiği 7x oda gelir yani

  66. gereksiz cellat dedi ki:

    ARkadaşlar ben indiremedim

  67. yenıden yorum yazmak istiyorum..daha once hileyı ındırdım oyuna girdım cektı fakat vurmadı.bişe beklemedım sildim.bugun arkdasın bilgisayarına kurdum windows xp işletım sistemı var arkdasın bu arada.acılmaz diyerek actım kullandım süperde oluyo.o heyecanla eve geldım kendı bilgisayarıma indırdım fakat ilk gelen ekranda LAUNCH diyorum sonra geldıgı gibi geri gidıyo.sonra sorun gidermeden xp servispack 2 olarak çalıştırmaya calıstım yne çalşmadı.Çalıştıramayan arkdaslar heralde hepiniznkı win7 bu hilelerde genel bi win7 skıntısı var.Admin kardesm su top etkınlıgı bitmeden bişeler yapalım.Bilgisayara xp kurmakmı lazm illa.Acil bi çözüm istıyorum kardesım.Kafamın bastıgı kadar yapmaya çalıstımda sen daha iyi bilrsın bi ayar çek be kardesım.acil bi cevap ver canını yerım 🙂

  68. Sercan Güre dedi ki:

    Atın ustunde 7x çalısmıyor çözumu varmı bunun ??

  69. Sercan Güre dedi ki:

    Atın ustunde 7x çalısmıyor çözumu varmı

  70. Furkii Tuncer dedi ki:

    Ben oyuna giriş yapar yapmaz server bölümünde oyun kapanıyor yardımcı olursan memnun olurum

  71. ali mehmet dedi ki:

    güncel versiyon hatası verio ?

  72. kamaka komoko dedi ki:

    GM HİLE ÇALIŞMIYOR ESKİ VERSİYON DİYOR !!

  73. Anıl Arslan dedi ki:

    Hile güncellenmiş oyüzden acılmıyor.

  74. ilyas savaşkan dedi ki:

    HİLE ESKİ VERSİYON HATASI VERİYO YENI SÜRÜM İNDİRME LİNKİ GELİYO AMA İNDİREMIYORUZ CÜNKÜ YENI VERSİYON YAYINLANMAMIŞ LÜTFEN YARMINIZA İHTİYACAMIZ VAR ŞU ETKİNİGİ YARARLANDIRALIM….

  75. Bora Sen dedi ki:

    Old Version hatası veriyor bende yönetici olarak çalıştıyorum ve metin 2 yi silip yükledim temiz ama çalışmıyor win8.

  76. Bab Hunk dedi ki:

    m2k-mod hilesinin yeni sürümü çıkmıştır. M2k-Mod v2.4.1.7 sürümü indirmek için aşağıdaki linkle tıklayınız.
    LİNK: m2k-Mod v2.4.1.7 hilesi indir

  77. ömer faruk dedi ki:

    launch a tıklıyom açılmıyo admin yardımmmmmmmmmmm

  78. Spartan Tr dedi ki:

    Admin ben hileyi indiriorum ama bana rar geliyor buraya çıkart diyorum metin2 nin içine atılacaklardan sadece m2-modlauncher ve mobber.ultimate gelio diğerleri içinde yok

  79. Mert Bükel dedi ki:

    Admin Açyom Siyah Ekran Çıkıyor çözümü Nedir ?

  80. Ali Beyaztaş dedi ki:

    admin kardeş oyun açılır açılmaz kapanıyor metin 2 yi temiz halde indrdm kurdum gine aynı :((((

  81. hakan dedi ki:

    sen indiriyorsun klasör çıkıyo ben indiriyorum rar çıkıyor

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir